Sabtu, 14 Julai 2012

MUHAMMAD FAWWAZ IRFAN BIN MOHD FADLY Part 3

Memang ngam2 45 minit aku sampai PMC...nk tau cerita disebaliknya....begini ceritanya...pada suatu hari......hehehe....melalut ja aku nih...selepas kuar dari rumah dlm kol 11.45 hubby terus melajukan kretanya sambil bertanya :-

Hubby : Nk p kot mn ni...jln besa ka haiway....
Aku : P kot haiway la....jln besa mesti jem punya coz ada byk trafik light
Hubby : Orait...

Dalam perjalanan aku mmg rasa x tahan dh ni...tp senyap ja...hehe...sampai kt triffic light Cangloon hubby nk berenti coz lampu merah tp aku mmg dh x tahan sgt dh...aku sruh hubby ku langgaq ja lampu merah tu...hubbyku truskn perjlnan sambil mengenakan lampu kecemasan....nong neng nong neng...cam ambulan ja...hahaha...sampai kt PMC Alor Setar dlm masa 45 minit....

Aku terus di tolak utk membuat check up dlu....alamak tinggai lg 2cm lg dh nk kuar baby....aku trus ditolak ke labour room....alamak doktorku cuti la pulak....cuma tinggal doktor on call ja ada....belasah ja la...dh x tahan dh...doktor tu nama dia Dr Kumar....muka handsome ala2 hero hindustan gitu...hidung mancung....hahaha...dan lg dok belek doktor...apa lg x sempat doktor nk isi borang ....aku di sini dh x tahan dh...doktorrrrrrrrrr cpt dh nk kuar dh nih...hehehe...so ni la babyku....









Tiada ulasan:

Catat Ulasan